viernes, 28 de septiembre de 2007

Fusta i Metall+Café= MIQUEL APARICI

MIQUEL APARICI és un escultor i pintor: La seva especialitat és fer escultures amb materials de rebuig i a partir d'aquests materials fer una escultura d'un animal.
També pinta amb cafè de qualsevol tipus. Hem parlat amb ell i això és el que ens ha explicat.


P: Quins van ser els teus inicis com a escultor i pintor?
R: Va ser gràcies a un viatge a Formentera on hi havia moltes sargantanes. Quan vaig tornar a Barcelona vaig començar a dibuixar amb cafè sobre paper sargantanes com un boig i desprès tot tipus de bitx
os.
P: Quina és la teva obra preferida?
R:
Una escultura d’una cabra a escala real feta amb moltes peces. Ara l'he convertit en una escultura de bronze.
P: Què et va inspirar a pintar amb cafè?
R: El cafè m’agrada molt .U
n dia tenia un cafè que m’havia preparat per a mi i vaig agafar la cullereta i vaig començar a dibuixar . M’agrada el seu color i la seva olor.
P: Quina va s
er la teva primera exposició?
R: Va ser a Barcelona a pro
p del museu Picasso, només feia sis mesos que havia començat a dibuixar i v a tenir molt d’èxit.
P: A part de Barcelona has fet exposicions en altres llocs?
R: Si, a Nova York, a Alemanya
,San Sebastián, Valencia...
P: Què t’agrada més les escultures o pintar amb cafè?
R: Ara mateix les escultures, de fet això del cafè ja ho he deixat. També estic dibuixant amb pinzells japonesos.
P: Treballes en alguna cosa més?
R: Sóc el director d’art de la revista “El Jueves”.
Si voleu mes informació podeu visitar la pagina web de l’artista:

Allà podreu veure algunes fotos de les seves obres, així com informació de totes les seves exposicions. Una de les més interessants per mi va ser la que va fer al temple de la Sagrada Família “Amb permís de Gaudi” on ens va descobrir un munt de criatures fantàstiques
que Gaudi va incorporar a la decoració del Temple, i que en molts casos coincideixen amb l’afició d’en Miquel Aparici per aquestes criatures.

2 comentarios:

Alumne dijo...

ES UNA ENTREVISTA MOLT INTERESANT

Alumne dijo...

ES UN ENTREVISTA MOLT INTERESANT M'HA AGRADAT MOLT